onsdag 15 februari 2012

Torsdagens spel

Sådär, då var jag klar med de matcher som jag tänkte spela på idag.
Unibet: 322,96
Bet365: 61,39

Inte så mycket fotboll imorn. Alla matcher i Europa League är ovissa den här veckan, däremot blir det 5-6 säkra spel i returmötena om några veckor. De lag som jag tror mest på ändå är båda Manchesterlagen, Udinese och Alkmaar, men det är inget jag skulle rekommendera att spela på.

I tennisen finns det däremot rätt mycket.
Säkra: Federer, Del Potro, Monfils, Azarenka

Mindre säkra:
Troicki, Raonic, Roddick, Bartoli, Radwanska

3 kommentarer:

  1. Europa League är ju mest skrämmande, men den skulle vara intressant att undersöka. Rekade den lite hastigt och det är ju en hel del skrällar, frågan är bara på vilket sätt de dyker upp.

    SvaraRadera
  2. För mig som spelar på favoriter så är ju Europa League väldigt svår. Men du går ju på helt andra siffror, så för dej borde det kunna vara en riktigt bra liga. Tror till exempel att det är vanligt att många favoriter failar och spelar oavgjort. Borde inte ta allt för lång tid att reka om det stämmer.

    SvaraRadera
  3. Nej jag ska nog göra en matris över det och ge mig in i nästa runda.

    SvaraRadera