lördag 4 februari 2012

Söndagens spel

Säkra
Juventus - Siena
Ajax - Utrecht (egentligen på gränsen mellan säker och mindre säker)

Mindre säkra
AEK Athen - Panionios
Milan - Napoli
Groningen - Waalwijk
Porto - Setubal
Benfica - Maritimo - De här två matcherna är normalt helt säkra men jag är osäker på hur stort allvar de portugisiska lagen tar cupen på.
Basel - Sion (första omg efter långt uppehåll dock)
Rangers - Dundee Utd

Tennis
Sharapova - Suarez
Williams - Yakimova

Saldon:
Unibet - 310.08
Bet365 - 58,75

Letar f ö fortfarande efter ett till bolag att köra mina säkra spel på istället för bet365. Finns för mycket unika men osäkra livebettingspel på det kontot för att jag ska vilja avstå från dem på det kontot. Om du har något tips på något annat bolag (ifall du har gjort någon rekning av det) på ett till bolag som har hyfsat mycket spel till hyfsade odds, så tar jag tacksamt emot tips.



1 kommentar:

  1. Pinnacle har ju bra odds, men lite spel. Annars tror jag William Hill kan vara rätt bra.. Kolla av mot oddsportalen.

    SvaraRadera