söndag 29 juli 2012

Tillstånd

Den här helgen har varit skit och jag fattar vad som menas med varians. Har förlorat alla bet jag har lagt idag och det var en del kan jag säga, igår var det inte mycket bättre.

ROI: 0,1%
#spel: 109

Jag ska ställa lite hårdare krav nu när jag spelar, dels ska jag kolla upp lagen i länken nedan och sedan ska jag flytta upp min gräns till 10% istället för som nu använda mig av 5%. Jag ska också, eftersom jag lägger rätt osäkra spel, inte spela på odds mindre än 1.80. Sedan ska jag bara spela i ligor där jag har lite koll, även om jag inte kollar upp allt så får man en känsla efter ett tag och den ska jag använda mig av. Så, det blir fan inga mer spel i K-League, ett dåligt räddningsprojekt som bara fick det att gå än värre.


2 kommentarer:

  1. Oj, hjälp. Nästan så det är läge att ta de spelen som du lägger och spela på motsatsen:). Nej, men grejen är den att oavsett hur det går så har du optimerat dina spel väldigt bra och du kommer få besked om den här sortens betting fungerar eller inte. Håller fast vid att jag tror att trading är det som du borde satsa på dock.

    Om det är någon tröst för dig så åkte jag själv på min första förlust igår, Spanien mot Honduras. Har varit dålig på att uppdatera nu bara eftersom det är OS och jag lägger galet mycket spel som måste räknas ihop samtidigt som jag jobbar.

    SvaraRadera
  2. Ha ha precis, jag ger råd och alla gör motsatsen och vinner. Kanske läge att få bli "expert" hos Svenska spel :-).

    Ja, och nu har jag ställt ännu större krav och jag ska hålla mig inom ramarna nu, inga spel där oddsen är för låga eller tendenserna inte finns.

    Tradade idag med en vinst på 1% i Häcken-Gais matchen. Pre-trading kan nog bli lönsamt, men man behöver ha större rulle än vad jag har.

    Det var ju trist, men oundvikligt. Förluster kommer ju alltid, var glad bara för att du inte får tio i följd..

    SvaraRadera