söndag 22 juli 2012

Dubblerade just

Ska bara säga att mitt ska 2a system, dvs det systemet för matcher som är säkra men inte toksäkra just dubblerades. Jag har där kört en modell med 1/8 av rullen per spel som standard plus i några undantagsfall 1/4 av rullen per spel. Om jag minns rätt så startade jag det här systemet för 3 veckor och två dagar sedan. Började på 40 kronor och nu ligger den rullen på 80.22 Dock har de övriga två spelvarianter, både den med högre säkerhet och den med lägre säkerhet gått klart sämre.

Det ska sägas att jag har haft riktig tur vid ett par tillfällen på det här spelsystem, men det är också sant att jag inte har kunnat lägga så många spel som jag egentligen ville på grund av en massa jobb.

1 kommentar:

  1. Jag lyfter på hatten och säger grattis, det är riktigt bra gjort. :-)

    SvaraRadera