tisdag 17 juli 2012

Brasilien Serie B

Har spelat två spel inatt i nämnd serie.

Motivering
1. Jag har spelat tvåa i matchen mellan Barueri och Bragantino av två anledningar. Dels för att mitt Poisson-odds i matchen vart 2,237 och det erbjudna oddset på bet365 var 3,5 och dels för att Barueri inte har någon vinst på hemmaplan. Under fem matcher har dom bara lyckats ta ett poäng och det mot Guarani, som är ett likställt lag med Bragantino. Ska dock sägas att Bragantino inte visat på någon super form, men dom har iaf en vinst i ryggen. Således ligger spel på tvåa till oddset 3,50
2. Jag har i samma match också spelat under 2,5 mål. Detta främst eftersom sannolikhetsdifferensen mellan Poisson-oddset och bet365 odds var hela 8,66%, vilket jag anser vara högt. Men också för att båda lagen har producerat väldigt få mål i sina senaste matcher. Således ligger spel på u2,5 till oddset 2,07.

3 kommentarer:

  1. Det slutade 0-0, så min tvåa gick förlorad. Men jag vann på under-spelet.

    ROI (Brasilien Serie B) 3,5%

    SvaraRadera
  2. så bettingen går plus då i Brasilien? Ska, så fort jag har lärt mig lite mer, försöka lägga upp en sida där vi kan följa våra spelsystem direkt i någon sorts diagram eller nåt

    SvaraRadera
  3. Bettingen går riktigt bra nu och det är ju kul.

    Det skulle vara riktigt bra.

    SvaraRadera