fredag 13 juli 2012

Det blir kanske lite rörigt och lite väl många system här men det känns ändå som om jag någonstans börjar närma mig den rätta balansen. Startar ett nytt system idag, som är ungefär som den senaste, men som handlar om övriga sporter där jag vill spela på klara favoriter, typ Basket, Handboll, Volleyboll, Rugby och Ishockey framförallt. Även här startar jag på en rulle på 16 kronor, dvs 4 kronor per spel. Så nu är vi alltså här.
System 1: 74,97
System 2: 68,73
System 3 fotboll: 24,09
System 3 tennis, 15,79
System 3 övrigt: 16,49


4 kommentarer:

  1. Fattar jag rätt.. Om jag påstår att du går plus på alla system utom nummer 3.

    SvaraRadera
  2. Ja, än så länge ska dock sägas. Och de tre sista systemen är ju så nya så jag vet inte hur statistiskt säkra de är heller. Ska också sägas att jag var galet nära att åka på en förlust i system 2 igår. Så det kan lika gärna vara tur.

    SvaraRadera
  3. Men i system två har du väl råd med en förlust, om jag räknar rätt.

    SvaraRadera
  4. Ja, det har jag. Sitter bara och håller tummarna för att det inte ska hända än på ett tag. Ska också sägas att på rulle två så ligger de flesta spelen på en 1/8-del av rullen.

    SvaraRadera