tisdag 3 juli 2012

Honka - Mariehamn
Spelat 1:a @ 1,90

Funderar på att trada ö/u, men det är inte så snygg mål-fördelning i förhållande till odds. Däremot finns det en stor sannolikhet för mål i andra halvlek, så om det är lika i HT så kommer jag boka X och köpa ur mig efter första målet i andra halvlek. Gräns @ 2,00

Djurgården - IFK Göteborg
Spelat X @ 3,30

Ska nog trada u2,5 och hoppas på att det inte blir något tidigt mål i matchen. Bör köpa mig ur inom 30 minuter. Sannolikheten för mål inom 30 min är 35%. Gräns @ 1,54 och odds @ 1,81.

3 kommentarer:

  1. Tänker vid närmare eftertanke inte trada i matchen Djurgården - Göteborg. Detta av två anledningar, dels för att det är första matchen efter EM-uppehållet och dels för att den här omgången hittills varit väldigt målrik. Således verkar det inte direkt bra att försöka handla med u2,5.

    SvaraRadera
  2. Du är väldigt nära, men har marginalerna emot dig. Har skickat över programmet över skype nu. Det är bara för dig att logga in och hämta det.

    SvaraRadera
  3. Jag vet, men det är bara att fortsätta antar jag. Jag hade marginalerna med mig för ett tag sen och det borde vända, har ändå tilltro till mitt system.

    Ska dock sägas att jag inte har handlat med några odds i dessa matcher.

    SvaraRadera