lördag 16 juni 2012


Tisdag: 12/6
Säkra odds summa:
Sydkorea-Libanon: 1.05, Armenien-Andorra: 1-07
Ganska säkra spel summa:
Iran-Qatar: 1.36, U de Chile- Cobreloa: 1.29
Ytterligare potentiella säkra spel.

Onsdag: 13/6
Säkra odds summa:
Raonic-Zhang: 1.05
Ganska säkra spel summa:
Panama-Cuba: 1.17, Salvador-Mexiko: 1.33
Ytterligare potentiella säkra spel.

Torsdag: 14/6
Säkra odds summa:
Spanien-Irland: 1.22, Nadal – Lacko: 1-02
Ganska säkra spel summa:
Rumänien Damer – Nordkorea: 1.30, Federer – Mayer: 1.05
Ytterligare potentiella säkra spel.

Fredag: 15/6
Säkra odds summa:
Bate – Brest: 1.18
Ganska säkra spel summa:
Nadal-Kolshreiber: 1.10, Algeriet – Gambia: 1.29, Egypten-Centralafrika: 1.13, Sao Paolo-Coritiba: 1.63, England – Sverige: 2.40
Ytterligare potentiella säkra spel.


Lördag: 16/6
Matcher i damernas EM-Kval (extremt lönsamt spel), och Vm-kval i handboll
Säkra odds summa:
5 damfotbollsmatcher: 4 mellan 1.01 och 1.02 och Island-Ungern: 1.08 (Extremt lönsamt här att spela på nästa mål)
Ganska säkra spel summa:
Kamerun-Guinea Bissau: 1.11, Nigeria-Rwanda: 1.22, Sierra Leone-Sao Tome: 1.13, T Kalev-Kalju: 1.13, Maag Tammeka- F Tallinn: 1.13
Ytterligare potentiella säkra spel.

2 kommentarer:

  1. Det går ju bra för dig, om än att du har en förlust som jag antar svider en del.

    Dam-fotboll verkar vara rätt lönsamt och är säkerligen inte lika sönderspelat som herrarnas dito.

    SvaraRadera
  2. Ja Bate Borisovs förlust höll på att göra mig tokig, det gör nästan hela den vitryska ligan ospelbar och kan vara den värsta skrällen jag stött på sedan jag började spela. Nästan så jag börjar undra om det är den ryska maffian som varit i farten eller nåt.

    Har varit en nästan lika stor skräll idag i den Litauiska ligan, men den hade jag räknat ner lite på grund av dålig form (Zalgris).

    Däremot stör jag mig inte lika mycket på att Egypten förlorade. Afrikanska kvalet är fullständigt galet. Kan gå hur som helst när vissa av de där lagen spelar.

    SvaraRadera