tisdag 19 juni 2012

Har räknat lite

Ok, nu har jag snöat in på det här också. Tack för det :). Först så såg jag att oddsen för att Sverige ska vinna har minskat. Synd, men misströsta inte, det kommer att öka igen. Tror inte att Sverige kommer kunna vinna mot Frankrike.

Tittade på de oddsen som finns ute just nu och använde mig av Oddsportal. Man kan spela garderad fransk seger till 1.20, vilket ger ett break-even på 6 vid svensk seger. Det högsta spelbolaget spelar just nu svensk seger till 6.00 (ser nu när jag kontrolläser att oddset har flyttats ner, poängen återstår dock). Det innebär alltså att du kan gå plus minus noll och förmodligen bättre utan att ens vänta på att tiden ska ändras över tid. Alltså bara genom att lägga spel mellan olika spelbolag.

I vilket fall som helst. Om det någon gång i kvällens match kommer ligga spel på mer än 6 för svensk seger, så betyder det att man kan göra en vinst där för att kvitta ut sig. Ska hålla ögonen på hur högt upp oddsen för en svensk seger kommer att gå ikväll.

3 kommentarer:

  1. Köpte en dubbelchans på Frankrike till 1.18. Det innebär att jag kan kvitta ur mig vid 6,555555 eller högre. Skulle tro att det någon gång ikväll kommer gå att spela Sverige till minst 10

    SvaraRadera
  2. Det här är spännande, blir ett helt nytt sätt att spela på.

    Ukraina oddset har också rasat, där köpte jag ut mig med en maximal förlust på 8,86% av insatsen.

    I matchen Sverige - Frankrike hoppas jag på att Frankrike gör första målet, då kommer jag spela Sverige och boka Frankrike för att få grönt. Har nu en bokning på Sverige till 6,6 och ett spel på Frankrike till 1,62.

    SvaraRadera
  3. England-Ukraina kan man nu köpa dubbelchans på England till 1.28, vilket innebär att oddset för Ukrainsk seger ska upp till 4,58 för att bli lönsamt. Just nu ligger det oddset på 3.95 som högst (med reservation för att jag inte kan se var den ligger på betfair). Får se hur högt oddset hinner springa upp ikväll som högst på Ukraina

    SvaraRadera