måndag 15 oktober 2012

Slänger in en match i första systemet imorn. Monfils-Rosenholm till 1.03 (låg på 1.05 igår). Monfils är en ganska instabil spelare men han ska verkligen inte förlora en sån match, även om det möjligtvis är en liten risk. Finns fyra lag som som är väldigt nära att klämma in till kvalet imorn, men som av olika skäl inte vill ta med där, det är i alla fall Moldavien, Estland, Ryssland och Portugal.

Det slog mig förresten att vi väl har kvar kontot på William Hill. Tror du att vi kan använda det till att testa första systemet skarpt?

5 kommentarer:

  1. Ja, det finns kvar. Det tycker jag vi gör.

    Jag måste bara leta upp alla uppgifter, men det ska nog inte vara något problem.

    SvaraRadera
  2. Hmm, varje gång det blir en skräll är det antingen en ryss, en jugge eller en fransman. Visste att Monfils var ojämn och kunde vara rätt kass ibland, men så j-vla dålig trodde jag inte han kunde vara. Aja, det blir till att börja om från 0 igen och flytta marginalerna lite. Om du vill kan du ju leta rätt på William Hill-kontot. Lovar att hålla mig borta från äckliga fransmän i fortsättningen.

    SvaraRadera
  3. Det ska jag göra, verkar ha packat ner alla uppgifter. Men kan ju skicka ett mail till dom. Skulle ju vara kul att se vart man kan komma.

    Trist, tror du att ett system där man spelar på skräll i det läget skulle vara lönsamt?

    SvaraRadera
  4. Du menar att i alla lägen spela mot juggar, ryssar och fransmän som är favoriter? Ja, det är ju en tanke i alla fall. Såg nu i efterhand att Monfils precis kommit tillbaka från en skada som stoppat honom från spel och att han hade känningar av skadan även i den här matchen, men valde att fortsätta ändå. Skönt att ha en förklaring i alla fall. Men det här var ändå en jätteskräll.

    SvaraRadera
  5. Ja, om det inte fungerar åt det ena hållet så borde ju det andra kanske kunna fungera.

    SvaraRadera