fredag 4 maj 2012

Att räkna odds

Det finns en del problem med att försöka räkna ut odds, det är inte så lätt som jag initialt trodde. Däremot tror jag att jag är något vettigt på spåren. Ska från och med nästa vecka försöka att enbart räkna på liknande matcher, det var en styrka jag hade i början då jag räknade utifrån position. De senaste veckorna har jag räknat över hela ligan, och du har ju sett hur det har gått. Vidare ska jag bara använda mig av föregående år som referens, att gå längre bakåt verkar bara vara missvisande. Mängden matcher jag utgår från kommer att minskas, men förhoppningsvis kommer dom som jag utgår från vara mer relevanta.
Form ska jag fortsätta räkna på, det verkar vara riktigt bra. Det var på form jag satte tvåorna nu senast. :-)

Syftet är framförallt att få bort galna ettor och tvåor som jag allt för ofta får fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar