fredag 30 mars 2012

Tillbaka

Ska börja uppdatera bloggen igen. Har inte känts speciellt meningsfullt, eftersom jag har experimenterat som en galning de senaste veckorna för att hitta många fler spelvarianter och ligor än innan.

Säkra spel för imorn då:
Manchester C (instabila dock)
Flora Tallinn
Sligo Rovers
PSV
Porto
Barcelona

Övriga att hålla koll på:
(Matcher där jag är beredd att hoppa in live om det går åt rätt håll)
Palmeiras
Arsenal (b)
Nomme Kalju (estland)
Tyskland Damer
M Tel Aviv
Milan (b)
Dinamo Zagreb
Feyenoord
Lech Poznan
Rangers(b)
Real Madrid(b)
Twente
Galatasaray
Elfsborg
Bayern Munchen(b)
Innsbruck






3 kommentarer:

  1. Det verkar ju vettigt, om än att jag håller med om Man C. Till nästa helg gör vi en lång kupong tycker jag. Hälften säkra hälften galna.

    SvaraRadera
  2. Intressant att Flora Tallinn torskade. Den gick på 1.06 ogarderat och är en av de största skrällarna jag har sett (tur att jag aldrig spelade på det). Praktexempel på varför man inte ska lägga spel på favoriter den första omgången när en serie startar. Arsenals förlust var mer besvärande. Dessutom var Man C, riktigt illa ute. Form är nog viktigare än vad jag räknat med, jag måste lära mig att inte ha några favoriter.

    SvaraRadera
  3. Det låter som en bra tanke. Jag tror att form är en av de viktigaste faktorerna

    SvaraRadera