måndag 3 september 2012

x5 som sagt


Imorgon är det inte mycket att spela på alls. Men båda matcherna i estniska ligan ska vara väldigt säkra och passar i första systemet. Samma sak gäller med Levadia tallinn i estniska cupen om den går att spela på. 

1a systemet:
Börjar på 100 kronor: 50 kronor per spel. Halva rullen gäller
Ligger på 106,4

2a systemet

Börjar på 40 kronor: 10 kronor per spel
Ligger på: 203,89:
Dubblering på 3 veckor 22 juli
Fyrdubbling 22 aug

Tennis

Börjar på 16 kronor: 4 kronor per spel
Ligger på: 23,34

Fotboll

Börjar på 16 kronor: 4 kronor per spel
Ligger på: 30,63

4 kommentarer:

  1. Säg att du inte ryggade det här spelet. Nu måste jag flytta gränserna ytterligare för att få säkra spel och i så fall kommer det ta så lång tid att dubbla skiten att det inte längre är värt det. Funderar på om jag inte ska ta och skita i hela det här spelsystemet.

    Ps: (Jag gick in med med en gardering när Narva gjorde 1-1, eftersom något uppenbart inte stod rätt till, så jag gick faktiskt med plus på eländet, men jag hade hellre tagit en förlust och gått framåt i spelsystemet om jag hade fått välja)

    SvaraRadera
  2. Nej jag gjorde inte det, har ju varit speltorka så jag har inte kollat av här. Och det var ju tur då så här i efterhand, om än att det var synd för dig.

    Det tycker jag inte att du ska göra, du hade väl dubblerat innan. Men jag tror att ditt mest optimala system ligger i det andra systemet och i live-spelen.

    SvaraRadera
  3. Skönt det, jag hade fått riktigt dåligt samvete annars. Speciellt när jag själv drog in 32 kronor i vinst på garderingen.

    Ja, alltså i ärlighetens namn ska det sägas att jag hade nog inte lagt in spelet där om det inte hade varit speltorka, dock var det ett befogat spel för andra systemet. Jag gör såhär med systemet nu att jag skärper till gränserna och tar bort den vinsten som jag hade legat på om jag bara hade kört riktigt strikta spel. Jag lägger mig därmed på 103 kronor där, och i fortsättningen kommer det bara bli riktigt säkra spel där, men det kommer också antagligen bli väldigt glest.

    SvaraRadera
  4. Låter som en bra idé, och det viktigaste är ju inte kvantiteten utan kvaliteten.

    SvaraRadera