lördag 18 augusti 2012

Form filter

Det har ju som du har sett inte gått så bra den här veckan för mig, jag har upp till nu filtrerat bort fyra spel där jag trodde det fanns överodds. Tre är spelade av dom fyra och om jag hade spelat på dom så hade jag fått in tre vinster, så jag kommer nog att sluta titta på form. Jag hade fortfarande gått back, men smällen hade inte blivit lika allvarlig. Förra veckan missade jag också vinster på grund av mitt formfilter.

Så, jag kommer att ta bort det. Detta eftersom jag med det ändå inte filtrerar bort speciellt många matcher och mina siffror hade varit bättre om  jag inte använde det.

Man lär sig hela tiden, men den här veckan har fan varit den sämsta på länge.

4 kommentarer:

  1. Ja, men jag följer det ändå med stor spänning. Oavsett om du torskar eller inte så når du ju i alla fall ett resultat.

    Nyfiken dock på hur det kommer gå för dig nu när de stora europeiska spelen drar igång. Dessutom så har du ju faktiskt inte testat dina starkaste system på allvar än.

    SvaraRadera
  2. Det är sant, ska bli intressant att se vart det landar. Kommer jag upp till runt 500 spel och det inte visar på svarta siffror så kan man nog lägga ner det hela.

    Det är jag också och det är sant, den här veckan har jag haft otur. Men för dig går det bra ser jag iaf :)

    SvaraRadera
  3. Ja, ska jag vara ärlig så tror jag att du kommer få svårt att få det att fungera med den här sortens betting i längden. I alla fall om du vill bli rik på det. Vill du få det att fungera på riktigt tror jag att det är bättre att snacka om den sortens optimerad variant som vi snackade om förut, eller ännu hellre, att satsa på trading.

    SvaraRadera
  4. Ja, jag är rädd för att du kan ha rätt. Får se hur det går nu framöver. Variansen är ett stort problem i det här systemet.

    SvaraRadera